כוחו של חיוך פברואר 2018 בכירי רשת מלונות דן בראיון מיוחד על שירות לקוחות מצטיין ועל עמידה בציפיות (חווית הלקוח בישראל) קרא עוד
“אנחנו מספקים היום את חוויית הלקוח של המחר” פברואר 2018 חברת AIG השיקה אתר אינטרנט חדש ומהפכני, ומציינת את הפיכתה לחברת ביטוח דיגיטלית (חווית הלקוח בישראל) קרא עוד
“המפתח לשירות מצוין: שילוב בין דיגיטלי לאישי” פברואר 2018 שגית דותן, סמנכ”לית השירות והדיגיטל של לאומי קארד: “לתת ללקוח את התחושה והכלים שיאפשרו לו מרחב פתרונות שמתאימים לו” (חווית הלקוח בישראל) קרא עוד
פשוט לקבל שירות פברואר 2018 שי רז, מנהל השירות הארצי של פזגז, על המהלך המהפכני שהוביל את החברה לצמרת ענף הגז במדד מרקטסט לחוויית הלקוח 2017 (חווית הלקוח בישראל) קרא עוד
החזון: שירות מעֵבר לציפיות ינואר 2017 מדד מרקטסט לשנת 2016 הציב את רשת מלונות דן בראש קטגוריית בתי המלון. רפי שדה, מנכ"ל הרשת: "חרתנו את האיכות ואת רמת השירות כדגל" קרא עוד
"שירות מצוין יודע לחזות מה הלקוח צריך" ינואר 2017 3.2 מיליון מפגשי שירות בחודש, במגוון ערוצים, ומוצר שנמצא בכיס של כל אחד מאיתנו. ראיון עם הגר בן עזרא, סמנכ"ל שירות הלקוחות של קבוצת ישראכרט קרא עוד