חווית הלקוח בישראל 2017

חווית הלקוח בישראל 2017

מאת: מערכת חווית הלקוח בישראל
מהדורה דיגיטלית

מוסף חווית הלקוח בישראל לשנת 2017 כולל, בין השאר, ראיון בנושא שירות לקוחות עם בכירי רשת מלונות דן, המובילה בקטגוריית בתי המלון במדד מרקטסט לשנת 2017; ראיון עם שגית דותן, סמנכ"לית השירות והדיגיטל של לאומי קארד המובילה בקטגוריית כרטיסי האשראי, ומגוון מאמרים וכתבות בנושאי שירות לקוחות וחוויית הלקוח.

לקריאת המהדורה הדיגיטלית – לחצו כאן.



עורך שרלי שטרית מנהלת הפקה יפית גרונדשטיין מנהל מחלקת מוספים מיוחדים ארז אכטל, [email protected] מנהלת המגזין אילנה כהן, [email protected] 050-7117673 עיבוד תמונה עיתון הארץ מנהל סטודיו הארץ בני דניאל צילום שער פזית עוז ל-BARE מודעות סטודיו הארץ דפוס גרפופרינט הארץ הארץ - המחלקה המסחרית רח' שוקן 21, ת"א, טל' 03-5121188, פקס: 03-5121170 לתגובות ופניות [email protected]. זכויות היוצרים על תצלומים המופיעים במוסף זה שייכות למאגר התמונות shutterstock (אלא אם צוין אחרת). המערכת אינה אחראית לתוכן המודעות. המערכת מבקשת להבהיר כי המוסף הינו פרסומי ואין לראות במאמרים ו/או במודעות המלצה מכל סוג שהוא.

תגובות