חווית הלקוח בישראל 2016

חווית הלקוח בישראל 2016

מאת: מערכת חווית הלקוח בישראל
מהדורה דיגיטלית

מוסף חווית הלקוח בישראל לשנת 2016 כולל, בין השאר, כתבה על רשת מלונות דן המובילה בקטגוריית בתי המלון של מדד מרקטסט לשנת 2016; ראיון עם הגר בן עזרא, סמנכ"ל שירות הלקוחות של קבוצת ישראכרט המובילה בראש קטגוריית כרטיסי האשראי, ועוד מגוון מאמרים וכתבות בנושאי שירות לקוחות וחווית הלקוח..

לקריאת המהדורה הדיגיטלית – לחצו כאן.



עורך: שרלי שטרית עיצוב גרפי: אנה גלשטיין מנהלת הפקה: ענת כהנא ברששת מנהל מחלקת מוספים מיוחדים: ארז אכטל, [email protected] מנהלת המגזין: אילנה כהן, [email protected] 050-7117673
מנהל סטודיו הארץ: בני דניאל עיבוד תמונה: עיתון הארץ מודעות: סטודיו הארץ דפוס: גרפופרינט הארץ מו"ל: הארץ - רח' שוקן 21, ת"א, טל' 03-5121188, פקס: 03-5121170 לתגובות ופניות: [email protected]. זכויות היוצרים על תצלומים המופיעים במוסף זה שייכות למאגר התמונות fotolia (אלא אם צוין אחרת). המערכת אינה אחראית לתוכן המודעות. המערכת מבקשת להבהיר כי המוסף הינו פרסומי ואין לראות במאמרים ו/או במודעות המלצה מכל סוג שהוא.

תגובות