נשות בשורה: יפית רפאל-דפני

נשות בשורה: יפית רפאל-דפני

יפית רפאל-דפני: "תחום ה-Wellness ילך וישתלט על תחומים משיקים רבים, אפילו על תחום הנדל"ן. כיום נבנים, בהשקעה כוללת של 134 מיליארד דולר, 740 פרויקטים למגורים קהילתיים שמשלבים Wellness". נשים מובילות בתחומן מסכמות את השנה ופותחות את החדשה

מאת: שחר בן פורת (צילום: בנימין אדם)
סגנון חיים שמנת


יפית רפאל-דפני (39), נשואה ואימא לשניים

מנהלת ומפתחת מרכזי היופי של רונית רפאל בישראל

כשיפית רפאל דפני מתבקשת לנקוב במגמה אחת בולטת בתחום עיסוקה, כפי שהתאפיינה בשנה זו, היא מציינת ללא היסוס את המושג Wellness. ממש כפי שהוא בא לידי ביטוי בוועידת ה-Wellness (Global Wellness Summit) שהתקיימה לאחרונה באיטליה.

"זו המהפכה", היא אומרת "וכך היא גם באה לידי ביטוי במרכזי הספא שהופכים בהדרגה למרכזי Wellness – בריאות ואיכות חיים, בשילוב עם נהנתנות ויוקרה".

ספא הוא כבר לא רק המקום שאליו מגיעים לטיפולי מסאג' ופנים קלאסיים כפי שהכרנו אותו. הספא הזה כבר לא רלוונטי. מרכזי ספא הרלוונטיים היום הם כאלה שמשלבים טיפולי אנטי- אייג’ינג, יופי, אסתטיקה, תזונה, נפש ורפואה.

מי שהשכיל לזהות את המגמה הזו הוא מותג הטיפוח הבינלאומי L RAPHAEL GENEVE – רונית רפאל, שכבר כמעט עשור מציע, בנוסף לטיפולי ספא מסורתיים, גם טכנולוגיות אנטי-אייג'ינג, פעילויות להפחתת מתח, ייעוץ תזונתי, תכניות דיטוקס, אימוני כושר מיוחדים ובדיקות רפואיות בתחומים נבחרים.

"השילוב הטיפולי של כמה עולמות הוא זה שתורם לאיכות החיים האמיתית של הלקוח ולשיפור אורח חייו", אומרת רפאל-דפני. שילוב שבעת היסודות של RAPHAEL נמצא גם במרכזי הספא של מלונות יוקרה ברחבי העולם כמו: מלון הפור ביזנס בניו יורק, מלון מרטינז בריוויירה הצרפתית בקאן, מלון מונטאג' בוורלי הילס ועוד.

כל מרכזי הספא האלה מבוססים על 7 היסודות של יופי, בריאות שקט נפשי אושר פנימי ובטחון עצמי.

"נכון לאוקטובר 2018 תעשיית ה- Wellness – על כל רבדיה – הגיעה ל-4.2 טריליון דולר – צמיחה מטאורית של 13% בשנתיים האחרונות".

מגמה מעניינת נוספת שצוינה בוועידה העולמית היא: המדע שבבסיס היופי. "אחד הפאנלים המעניינים באירוע עסק בבסיס המחקרי והאקדמי שמאחורי היופי. את הפאנל הזה הנחה פרופ' לנוירולוגיה מאוניברסיטת פנסילבניה שחוקר תכונות של המוח בהקשר של תפישת יופי ואסתטיקה, ורונית רפאל הרצתה בו על הקשר בין יופי ל- Wellness והערכה עצמית.

"אנחנו ב-L RAPHAEL עוקבים כבר מספר שנים אחרי מחקר מעניין של פרופ' ננסי אטקופ מאוניברסיטת הרווארד, ממנו עולה ש- 80% מהנשים ציינו שהן חייבות לטפל בעצמן לפני שהן יוצאות מהבית. מסתבר שאין יותר מודל יופי. יופי הוא איך את מרגישה עם עצמך, וככול שאת מטפלת בעצמך יותר כך את מרגישה טוב יותר ובטוחה יותר בעצמך".

התחזית מבחינתה ברורה: "במבט ל-2019 אנחנו רואים בבירור שתחום הוולנס ילך וישתלט על תחומים משיקים רבים, אפילו על תחום הנדל"ן. היום לדוגמה נבנים, בהשקעה כוללת של 134 מיליארד דולר, 740 פרויקטים למגורים קהילתיים ב-34 מדינות שמשלבים Wellness. אפילו תחום תיירות ה-Wellness, מגלגל 639 מיליארד דולר ובתי מלון מביאים זאת בחשבון בתכנון הספא ובהצעות שלהם לאורחים. אנחנו, אחרי עשור וחצי של פעילות באירופה וארה"ב, מתכננים להשיק במלון JAFFA ביפו מרכז ספא של המותג L RAPHAEL GENEVE – שיפעל במתכונת זהה למרכזים שלנו בכל העולם".

תגובות