"חנות און-ליין – לא מספיקה" ספטמבר 2017 מפתחי פלטפורמות הסחר האלקטרוני: “הגשת מוצר נכון בערוץ דיגיטלי נכון – מוכרת יותר" (E-Commerce) קרא עוד
"e-Commerce בארץ הוא הכרח, אך העתיד טמון בייצוא" פברואר 2017 תובנות על שוק המסחר המקוון המתפתח בישראל ועל פוטנציאל הצמיחה שלו קרא עוד
שירות משלוחים מהיר ויעיל מעצים את חוויית הקנייה פברואר 2017 השלב האחרון בקנייה האינטרנטית הוא השילוח, שאמור לספק את המוצר במקום ובזמן המתאימים ביותר: כך תחתמו את התהליך עם חוויית קנייה מהנה ואישית. קרא עוד
בחזית הסחר האלקטרוני פברואר 2017 על הפתרונות הלוגיסטיים בכל שרשרת האספקה בתחום הסחר האלקטרוני בישראל, שחווה גידול שנתי של 30%-35% קרא עוד
מדידה מתוחכמת לקנייה ברשת פברואר 2017 אפליקציית המדידה החדשנית TrueSize הופכת את הקנייה המקוונת למדויקת ונטולת לחצים – והקמעונאי נהנה משיפור בנאמנות הלקוחות ומגידול בהכנסות קרא עוד
פעילות עסקית ברשת: הדין וסמכות השיפוט פברואר 2017 מפעילי אתרי סחר כפופים למערכות משפטיות ממספר מדינות. איך מתמודדים עם הבעייתיות הכרוכה בהכפפת אתרי אינטרנט לחקיקה הנובעת ממערכות משפט שונות? קרא עוד
אפשרויות סליקה מגוונות בממשק יחיד פברואר 2017 ביצוע עסקאות בצורה בטוחה, זמינה ומתקדמת תוך התאמה למערכות הניהול של החברה ומתן התראות על הונאות וזיופים קרא עוד
אינטליגנציה מלאכותית – וחוויית הקנייה פברואר 2017 עד 2018 טכנולוגיית הבינה המלאכותית תתקדם לנקודה שבה בוטים של שירות יכירו את הקולות והפנים של הלקוחות עצמם קרא עוד
חלומות קמעונאיים ב-Mixed Reality פברואר 2017 מציאות מדומה ורבודה והשילוב ביניהן Mixed Reality יהוו פלטפורמה חדשה למכירות בשוק הקמעונאי קרא עוד